chilistudier

Kvällen spenderades med en snabbruch i Birsta grossen å lappen. skulle investera några kronor i gardiner en hittade inga fina nog så idag får bli en noggrannare å mindre stressande visit. Ska nog ta å uppsöka amuletten å, Nag Champan e slut gråååt så den må ju åxå införskaffas.
Lappen ska få sig en omgång på plan idag, travarbete för hela slanten blire.
Agneta, trisst igår att vi inte hann/kunde sammanstrålas en får bli en annan dag tycker jag? Miss you my friend, va ett tag sen nu.
Våningssängen sköts upp till idag för allt blev så sent igår men vi har iaf införskaffat målarfärg till den. VIT

När vi krubbat igår satte vi oss en sväng å kollade in odlingav chili, så nu e vi fullärda chilifrukts botaniker, å dags å så e de å hihi så kuligt ed planteringstjofräs, har ju den perfekta balkongen för de å....

Tänka sig att många småbarns föräldrar saknar orgonsömnen när bäsarna kommit, de gör jag med men för Olivia får jag ju sova men jag kan inte, fattar inte varför dessa gröna skall slås upp låååångt innan någon annan levande varelse gjort det. Folk har ju inte ens hunnit he från krogen ju. Men hur trött e jag inte sen då, på dagen å framför allt kvällen.

nä ska ta å fylla java muggen å bege mig in å snygga till fossarna

POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0