Dagen innan veckans bästa dag

jo vad har hänt, lite småpyssel framför den LÅNADE :-( datan, irri men fick besked att min data kommer till veckan härligt så man kan ordna med bilder å så, en annan sak som jag verkligen irriterar mig är MMM:en på denna jävla data, verkar glappa den knappen, så bli inte brydd om de verkar se konstigt ut i texten.

Ja när flytkorven Peter kom hem stod hummerbullsen redo att slukas för att sedan ta en tripp till Erikshjälpen med efterföljande tur till Lappen, slapp mockning idag, Mats hade vare snäll å gjort det åt oss :-) Så lite pyssel med kreaturet å sen iväg å kika på en våningsäng till barna då deras rum inte uppmätts till de största kvadratmeter rummet i Tallnäs City. Så imorgon levereras denna...

Hemma igen: latten ordnad å lite mera pyssel vid datan, Swedbank fick ett besök....

Tack J å S för välkomnandet av min återkomst i cyberträsket :-) härligt att vara tillbaka!


Nä nu ska jag ta å mojsa ner min lekamen i bädden å se om min kära sambo e lite sugen ;-) haha


Kärlek till alla



hörs imorgon

Jo sorg Heath Ledger gråt .... han va ju en alltför bra skådis.


Kommentarer
Postat av: agneta

du jag är åxå jätte glad att du är back in trak här på bloggen, nu kan jag åter veta vad du har för dej igen! ;)
jag ska ut till birsta i morrn? ska du?
jag skulle ju heller inte bli lessen av att se dig på msn ibland ;) hihi!

kram å då

2008-01-25 @ 00:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0