Det snöar å jag e lika trött ännu

Som att det gick att somna, nä. Har faktiskt inte gjort någon nytta heller mer än diskat matat liten å så. Tanken var Birsta idag men tror jag hoppar de, orkar inte, ed så lite sömn som jag fått så.
Helgen vet det gudarna vad det blir, jo städa lgh fast de kommer nog gå bra snabbt, nästan klar å sen har vi inte vare så grisiga heller.

Kanske skulle ha ordnat lite målarfärg för att måla lite våningssäng kanske, vit vit som snön som kommer från skyn just nu å här. Herren i himlen sända dessa efterlängtade flingor en dryg månad försent en men bättre sent än aldrig får jag väl klämma då.

Annars kommer de nog vara soft, hästen såklart. Lilla lilla Lappen ska få en omgång i paddocken om föret e bra, jävla IS men hoppas snön gör ett bra jobb nu...

Nä ska fortsätta göra onytta

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0